DU HJÆLPER VERDEN

Når du køber brugt, gør du en KÆMPE forskel for miljøet.
Hos Børneloppen er vi stolte!
Sammen har vi sparet verden for:

liter vand

Det er vand nok til

toiletskyl

kg CO2

Det er samme udledning som

km i bil

Verdensmål

Bliv franchisetager i Børneloppen

Få hjælp til at starte dit eget forretningseventyr med os

Hør Michelle fortælle om hvordan det er at være franchisetager

Drømmer du om din egen Børneloppen-butik?


Kan du tikke alle boksene af, har du måske potentiale til at blive vores nye kollega. Den rigtige ejer af Børneloppen-loppesupermarked er en stærkt engageret person, der brænder for at gøre en forskel for både kunder og medarbejdere.

  • Brænder du for at være selvstændig og styre din egen forretning?
  • Brænder du for fantastisk kundeservice?
  • Vil du være med til at skabe succes for Børneloppen?
  • Har du mulighed for at investere i din egen virksomhed?
  • Vil du kombinere glæden ved at være selvstændig, men samtidigt ingå i et team?
  • Vil du gøre en forskel overfor miljøet?

Interesseret? Send os en mail eller en sms! (Psst… Vi elsker video!)


Send en mail Send en sms

Hvad er en Børneloppen Franchise?


Som Franchisetager ejer du din egen forretning, men er stadig en del af Børneloppen-kæden med et godt sammenhold. Vi holder dig i hånden igennem hele din opstart for at sikre en professionel og veldreven virksomhed. Du bliver en del af et gennemtænkt koncept med professionel markedsføring, velfungerende booking- og kassesystemer samt en masse hjælp til ALT det praktiske. Du starter med en måneds praktik hos Børneloppen i Vanløse, og vi guider dig i din opstart og vækst. Din succes er vores succes, derfor sikrer vi også, at du får en grundig oplæring. Men husk – i sidste ende er det dig, som afgør hvordan det hele kommer til at gå.

Oftest stillede spørgsmål

Billeder fra tidligere butiksåbninger

Vi forventer noget af dig. På den måde er chancen for succes størst for alle parter.

  • Du har en god forståelse af, hvad god kundeservice går ud på, og har interesse i udviklingen af din forretning
  • Du og din familie er indstillet på at du bliver selvstændig - det kræver mange ugentlige timer, specielt i forbindelse med opstart
  • Du kan sætte dig ind i målgruppens (børnefamilier med små børn) behov og livssituation
  • Du skal være frontfigur i butikkens markedsføring, og målgruppen kan afspejle sig i dig som frontfigur
  • Du er superbruger af sociale medier
  • Du vil drive butikken selv - vores franchisetager er ikke en passiv investor

Et bæredygtigt koncept


Børneloppen har vundet prisen som “Bedste Bæredygtige Initiativ” 5 år i træk hos Børn i byen. Vi gør desuden en forskel overfor miljøet - ved at købe brugt, har vores kunder sparet miljøet for over 1,3 milliard toiletskyl, og et CO2-besparelse som svarer til over 108 mio km kørt i bil.

Vi kan tilbyde dig

Et etableret koncept med stor fremgang

Professionel støtte og hjælp til opstart og drift

Det mest moderne kasse- og bookingsystem i branchen

Et netværk af ildsjæle som aktivt deler Best Practice med hinanden

Support til markedsføring

Sparring til forretningsudvikling og økonomistyring

Vores intranet "LoppeAcademy" med nyheder og vidensdeling blandt personalet

Business Intelligence - rapporter og analyse til at støtte din performance

Mit Børneloppen


Mit Børneloppen er Børneloppens it-system som styrer din daglige drift. Systemet er bygget på vores hjemmeside børneloppen.dk, og det er et komplet system med online bookinger, kassesystem, prismærker, kundelogin, miljøberegner (vand- og C02-besparelse) og salgsrapportering. Vores standlejere har deres eget login til Mit Børneloppen, og de kan løbende tilføje flere prismærker og følge med i deres salg online. Der er automatiserede e-mails til standlejere, og hjemmesiden indsamler tilmeldinger til nyhedsbreve. Som franchisetager kan du hele tiden følge med i butikkens nøgletal på omsætning - og du kan sammenligne dine egne tal med andre Børneloppen-butikker realtime. Mit Børneloppen får flere opdateringer hvert år - og vi har to hovedprincipper i vores it-udvikling: det skal være nemt at bruge, og automatiserede processer skal sikre at du minimerer din tid på administrative opgaver.

Interesseret? Send os en mail eller en sms! (Psst… Vi elsker video!)


Send en mail Send en sms